Skip to content

Διαδικασία έκδοσης - ανανέωσης ψηφιακής υπογραφής

Για την διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής απαιτούνται δύο βήματα. Το πρώτο στάδιο είναι η ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για ψηφιακό πιστοποιητικό και το δεύτερο στ΄άδιο είναι επίσκεψη ενός ΚΕΠ οπού θα ελέγξουν τα στοιχεια μας και στην συνεχεία θα εκδόσουν την ψηφιακή υπογραφή.

Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και στην περίπτωση ανανέωσης της ψηφιακής υπογραφής. Παρόλο που αιτούμαστε ανανέωση, στην πράξη χρειαζόμαστε ένα νέο πιστοποιητικό που θα αντικαταστήσει το προηγούμενο και θα εγκατασταθεί στο Usb Token.

Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για ψηφιακό πιστοποιητικό

  • Μπαίνουμε στην πύλη ΕΡΜΗΣ
  •  Στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας επιλέγουμε «Σύνδεση»
  •  Στην καρτέλα «Είσοδος με κωδικούς TAXISnet» επιλέγουμε το κουμπί «Είσοδος»
  • Το σύστημα αυτόματα μας μεταφέρει στην σελίδα της ΑΑΔΕ. Συμπληρώνουμε τα στοιχείασύνδεσης μας στο TAXISnet και πατάμε το κουμπί «Είσοδος»
  • Στην συνέχεια ολοκληρώνουμε την διαδικασία πατώντας το κουμπί «Εξουσιοδότηση»
  • Στην επόμενη σελίδα θα μας ζητηθεί να εισάγουμε το email μας (Μόνο την πρώτη φορά,κατά την εγγραφή)

Αν έχουμε ακολουθήσει σωστά την παραπάνω διαδικασία, στην επόμενη σελίδα θα έχουμε συνδεθεί στην πύλη του ΕΡΜΗ.

Εφόσον έχουμε ακολουθήσει τις οδηγίες παραπάνω και έχουμε συνδεθεί στον λογαριασμό μας στην πύλη ΕΡΜΗΣ

  • Στο επάνω μέρος της σελίδας, από το μενού «Λειτουργίες της Πύλης» επιλέγουμε «Πίνακας ελέγχου».
  • Στην σελίδα που έχει εμφανιστεί επιλέγουμε «Διαχείριση προσωπικών ψηφιακών πιστοποιητικών»
  • Στην επόμενη σελίδα επιλέγουμε “Ανανέωση Πιστοποιητικών” (εαν πρόκειται για ανανέωση)  και στην συνέχεια το κουμπί «Υποβολή».

Στο σημείο αυτό έχουμε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης για έκδοση ψηφιακής υπογραφής. 

  • Πάνω αριστερά θα μας έχει δημιουργήσει ένα όνομα χρήστη στην Πύλη ΕΡΜΗΣ. Θα το χρειαστούμε να το συμπληρώσουμε στην αίτηση στα ΚΕΠ καθώς επίσης κα για την εγκατάσταση της ψηφιακής υπογραφής.
  • Ο τρόπος σύνδεσης και εγγραφής στην πύλη του ΕΡΜΗ είναι ο ίδιος. Όταν χρειαστεί να ξανασυνδεθούμε, θα ακολουθήσουμε την παραπάνω διαδικασία.

Ταυτοποίηση των στοιχείων και αίτηση σε ΚΕΠ

  • Κατεβάζουμε την αίτηση εδώ.
  • Συμπληρώνουμε την αίτηση (Στην αίτηση πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται το όνομα χρήστη στην πύλη ΕΡΜΗΣ και ο σειριακός αριθμός του Usb Token).
  • Στα ΚΕΠ θα γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων σας και αίτηση για έκδοση ψηφιακής υπογραφής.

 Εντός κάποιων ωρών, θα εμφανιστούν στο λογαριασμό μας στην πύλη ΕΡΜΗΣ τα ψηφιακά πιστοποιητικά (Πίνακας ελέγχου->Διαχείριση προσωπικών ψηφιακών πιστοποιητικών).

  • Μόνο Φυσικά πρόσωπα έχουν δικαίωμα έκδοσης ψηφιακής υπογραφής
  • Η σχέση της υπογραφής με το φυσικό πρόσωπο είναι μονοσήμαντη. Δεν μπορεί ένα φυσικό πρόσωπο να έχει παραπάνω από μια ψηφιακή υπογραφη.

Συγχαρητήρια!!! 

Σε αυτό το σημείο έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών